16 de xan. de 2011

Los armadores rechazan en referéndum el traslado del puerto pesquero de O Corgo - o Grove - Faro de Vigo

Los armadores de O Grove votaron en referéndum, y por mayoría decidieron oponerse al traslado del puerto pesquero a Con das Señoritas y prefieren seguir donde están, en O Corgo. Esto es tanto como decir que rechazan la instalación del puerto deportivo en la actual zona portuaria. En cualquier caso, había 120 armadores llamados a las urnas y solo participaron 40, de los que 25 votaron para quedarse en O Corgo y 14 respaldaron el traslado a Con das Señoritas. Esta escasa participación hace creer que la decisión tomada ayer en las urnas, por muy democrática que resulte, no tendrá carácter vinculante. Hay que tener presente que casi todos los grupos políticos de la corporación –al menos los tres del gobierno y el mayoritario en la oposición, el PP–, los colectivos empresariales más representativos –como Emgrobes, CIT y Hostelería–, clubes deportivos, asociaciones de embarcaciones tradicionales y, en general, absolutamente todos los colectivos mecos se posicionaron a favor de trasladar el puerto pesquero a Con da Señoritas para así instalar el puerto deportivo en O Corgo y situarlo así dentro del centro urbano, pues se cree que "sería un importante refuerzo para el comercio local y un salto de calidad en la promoción turística de O Grove"

3 comentarios:

  1. Anónimo1/17/2011

    Si queremos ter un pobo vivo e con xente dedicada ou relacionada co mar(mariñeiros,armadores,patrons,compradores, pescantinas,redeiras,bateeiros,efectos navales,carpinteiros de ribeira,restaurantes e tabernas,e outras...),deixemos a pesca cos seus barcos,peiraos,rampas de varado o mais aproximado o pobo.
    Penso que tan pronto se quite o porto pesqueiro do centro do pobo,pouco a pouco deixa de ter atractivo tanto para o turismo
    coma para os futuros mariñeiros.Despois solo falta enxaular o porto e prohibir a entrada
    e xa temos os ingredentes de un pobo pantasma.

    ResponderEliminar
  2. cangas1/17/2011

    Hai que defender o uso profesional e tradicional dos portos. Ubicar portos deportivos (aparcamentos de iates)no centro dos pobos os despersoaliza e supón un enorme paso cara a privatización dun espazo que hai que defender como público.

    ResponderEliminar
  3. Anónimo1/22/2011

    Ollo cos de Portos que queren facerse "amigos" das embarcións tradicionais. A sua negra historia de recheos, aberracións esteticas,destrucion de praias e privatizacion do litoral para ben duns poucos fainos incompatibles co amor polo noso mar e a nosa costa que penso temos os verdadeiros amigos das embarcións tradicionais.

    ResponderEliminar